LEAN inovacijos ir įgyvendinimas

Daugelis organizacijų gali nustebti, jei sužinotų, kiek mažai dėmesio jos skiria tai veiklai, kuri iš tiesų kuria vertę klientui. Gana įprasta, kad visą kaltę esame linkę perkelti taip vadinamam „užimtumui“. Taip atsitinka todėl, kad dažnai nežinome, kas yra svarbiausia ir kaip tai padaryti efektyviausiu būdu.

Paklauskite savęs:

  • Kokios mūsų veiklos yra svarbiausios, nes kuria realią vertę klientui?
  • Ar visi darbuotojai žino, kokie jų veiksmai kuria vertę klientui ir kurie ne?
  • Kurių vertės nekuriančių veiklų ir kaip galime atsisakyti?
  • Ar mūsų organizacijos kultūra ir procesai palaiko LEAN iniciatyvas ir nuolatinį tobulėjimą?
  • Kokios yra dabartinės ir kokios turi būti mūsų vadovų galimybės įgyvendinti LEAN bei valdyti naujoves?
lean-istorija

Šie klausimai Jums aktualūs? Norite užduoti savo klausimą?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn