Jei organizacijai reikalingi pokyčiai yra vykdomi netinkamu laiku, paaiškėja, kad pasiekti norimus rezultatus yra daug sunkiau, nei buvo planuota. Jei taip atsitinka, verta pasinaudoti profesionalaus konsultanto patirtimi, nes jis:
- Apgalvoja reikiamą veiksmų seką ir padeda tinkamai pasiruošti juos atlikti.
- Randa tinkamiausius metodus sukurti energiją, padedančią įtraukti skirtingų lygių ir padalinių darbuotojus.
- Pasiūlo naujus būdus įveikti iškylančias kliūtis ir rizikas, nes gali pažvelgti į jas iš šalies.
- Padeda pakilti virš kasdienybės, pamatyti platesnį vaizdą ir atrasti nestandartinius sprendimus.
Paklauskite savęs:
- Ką reikia keisti vadovų / darbuotojų elgesyje, kad norimi pokyčiai būtų įgyvendinti?
- Kokia organizacinė kultūra palaiko tavo naują realybę?
- Ar mes žinome kaip valdyti riziką, susijusią su pokyčiais ir kaip pasinaudoti visomis galimybėmis?
- Kaip žinoti ar mes imamės tinkamų veiksmų, ir ar mes gauname norimą rezultatą?