Pokyčių konsultantės Linos Mieliauskienės įžvalgos Personalo konferencijoje, kaip užtikrinti organizacijos sėkmę pokyčių metu.

„Ar sėkmingai įgyvendintas pokytis vis dar stebuklas“ – tai buvo pirmasis klausimas Linos Mieliauskienės pranešimo Personalo konferencijoje metu. Šiais laikais, kaip niekada ankščiau, organizacijos vis dažniau susiduria su įvairaus pobūdžio pokyčiais, kurie gali įvairiai paveikti organizaciją.

Dažnai mes nesuvokiame kiek tų pokyčių vyksta aplink mus, nes mes juos vadiname ne tais kodais, dažniausias kodas yra projektas, bet jei projektą integruotume su pokyčių valdymų, tai tos dažniausios rizikos, kurios dažniausiai pakiša koją, būtų suvaldytos.

Konferencijos metu Change Partners partnerė bei konsultantė dalinosi konkrečiomis rekomendacijomis, kaip vadovai gali užtikrinti organizacijos sėkmę ir ką daryti, kad nežinomieji netrukdytų sėkmingam pokyčių įgyvendinimui. Pranešimo metu Lina Mieliauskienė dalinosi septyniais sėkmingo pokyčio valdymo etapais – tarptautinio pokyčių valdymo eksperto Prosci tyrimo rezultatais.

Pranešimo metu dalyviai taip pat turėjo progą sudalyvauti interaktyvioje apklausoje, kurios rezultatai parodė esminius aspektus, kurie kliudo tinkamai įgyvendinti pokyčius organizacijoje. Net 53 proc. respondentų nurodė, kad dažniausiai įmonėse susiduria su tuo, kad darbuotojams trūksta supratimo, kodėl pokytis yra apskritai reikalingas ir kokia galėtų būti jo nauda. Šis respondentų atsakymas sutampa ir su tarptautinio Prosci tyrimo duomenimis, jog darbuotojams dažniausiai stinga suvokimo apie pokyčio reikalingumą, svarbą bei kodėl pokytis reikalingas ir kiekvienam darbuotojui asmeniškai.

Pranešimo metu aptartos Gerosios pokyčių valdymo praktikos, padeda įmonėms nepraleisti svarbių aspektų, kurie dažnai yra ignoruojami pokyčių metu. Būtent toks holistinis požiūris į diegiamas naujoves, nulemia jų sėkmę.

Daugiau informacijos apie pokyčių valdymą galite rasti www.changepartners.lt; www.facebook.com/changepartnersuab bei www.facebook.com/Proscilietuva.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn