“PRIE ESMĖS” – pokyčių vadybos konferencija

Konferencija “Prie esmės” – aiškiai, be pompastikos, be gyrimosi, apie tai, kas keičia organizaciją.

Du šiuo metu aktualiausi girdimi raktažodžiai – pokyčiai organizacijos viduje ir darbdavio įvaizdis išorėje.

Pokyčių tematika visiems prie rezultatų prisidedantiems yra jau kaip “Tėve mūsų”, tačiau sėkmingai įgyvendinti jie nėra tokie dažni. Todėl šį kartą su pašnekovais kalbėsime apie tai, kaip jiems pavyko sukurti organizacinę struktūrą, kurios viduryje yra klientas, o ne CEO, kaip sėkmingai atleisti 2.000 darbuotojų, kaip iš “no name’o” tapti žinomiausiu prekės ženklu ir kaip teisingos vertybės tave padaro NR. 1 klientų pasirinkimu.

Ir tai nebus greiti pristatymai su skaidrėmis, o 4 gilūs 30 minučių pokalbiai, kuriuos moderuos Lina Mieliauskienė ir patys konferencijos dalyviai.

Visiškai naujas konferencijos formatas laukia jūsų!

Pranešėjai:

Laurynas Boguševičius, ” Deals on Wheels” įkūrėjas – apie tai, kaip per kelis metus jie tapo Nr.1 klientų pasirinkimu.

Kristina Mažeikytė, “LIDL” prekybos tinklo Lietuvoje rinkodaros departamento vadovė – apie LIDL tapimą žinomiausiu prekės ženklu.

Irena Balkūnė, AB “Lietuvos Geležinkeliai” personalo vadovė – apie tai, kaip sėkingai atleido 2000 darbuotojų.

Gerimantas Bakanas, AB “Vilniaus šilumos tinklai” generalinis direktorius – apie naujai sukurtą struktūrą, kurios centre yra klientas, o ne generalinis direktorius.

Lukas Mackevičius, “Change Partners” konsultantas ir partneris – apie pokyčių vadybos praktikos tendencijas Lietuvoje, išvados ir rekomendacijos.

Lina Mieliauskienė, “Change Partners” konsultantė ir partnerė – apie vertybių sistemas ir organizacijos savivertę – jų sąsają ir organizacijos brandos laiptus.

Ši konferencija skirta tiems, kurie pasiilgo gylio, tikros vertės ir sprendimų savo vykdomiems pokyčiams.

Programa

9.30 – 10.00 Registracija
10.00 – 13.55 Konferencija
13.55 – 14.00 Uždarymas

Nuo 14.00 grįžtate į ofisus pasibaigti darbus :)!

 

_____________________________________________________________

Papildoma informacija

Bilietai nuorodojehttps://bit.ly/3g2M3C4

Konferencijoje galima dalyvauti ir per Zoom platformą (vietų skaičius ribotas).

 

Konferencijos organizatoriai pasilieka teisę keisti turinį ir pranešėjus be išankstinio pranešimo.

Dalyviams konferencijos medžiaga nebus dalinama.

Į konferencijos kainą yra įskaičiuota pasitikimo kava ir užkandžiai pertraukos metu.

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.

_____________________________________________________________

Šitas žmogus gali kalbėt neatsikvėpdamas. Ir dar #pokyciukonferencijospavadinimui “prie esmės” taip pat labai tinka.
Laurynas Bogusevicius nevynioja į vatą ir apie pokyčius turi savo nuomonę. O man smalsiausia jo paklausti, ką jis daro, kad Deals On Wheels sugebėjo tapti labiausiai klientų giriamu ir šlovinamu. Vienas klientų taip rašo – …žodžio žmonės, kovoja, jei pralaimi, dar kovoja ir vistiek lieki patenkintas.”
Taigi, jei norit suprasti kaip #klientuaptarnavimas tampa #misija.

“Deals On Wheels gimė iš praktikos, iš savo asmeninių ir klientų patirčių. Laikui bėgant, stebint klientus, jų poreikius ir norus, tapo akivaizdu, kad daugeliui žmonių reikia ne tik techninių specifikacijų, o nuoširdžios pagalbos ir garbingo patarimo renkantis automobilį.

Reikėjo kažką daryti. Ir padarėm!” 

___________________________________________________________________

Iš tiesų, tai labai didžiuojuosi, kad su Gerimantas Bakanas, Vilniaus šilumos tinklai TOP vadovų komanda sukūrėme visiškai unikalią ir niekur Lietuvoje netaikytą organizacinę struktūrą, kur viskas sukasi ne apie CEO, o apie klientą.

Labai bus įdomu išgirsti, kaip pasiteisino ir ką pakeitė tokia struktūrą.

Pats Gerimantas sako: „Vilniaus šilumos tinklų transformacija aprėpė viską: iš infrastruktūros įmonės tapome į klientą orientuota organizacija, kurios centre ne CEO, o klientas. Tai kultūrinis pokytis, kuris lėmė ir nestandartinę organizacijos struktūrą, kurioje visos komandos dirba vardan kliento – nesvarbu ar vidinio, ar išorinio.“

________________________________________________________

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn