- Nuostatos ir baimės trukdančios kurti veiksmingą strategiją
- Organizacijos požymiai indikuojantys poreikį strategijai
- Organizacijos branda ir poreikis strategijai
- Svarbiausi strategijos elementai
- Strategija kaip pokytis. Pagrindiniai tvarių strateginių pokyčių komponentai
VŽ akademijos mokymai “Įmonės strategija: procesas, įrankiai ir naujos galimybės”
- Kada organizacijai reikia strategijos?
- Ar strategija veiksminga didelio neapibrėžtumo sąlygomis?
- Kaip parengti veiksmingą strateginį planą atsirenkant tinkamus planavimo įrankius?
- Kaip paruošti organizaciją strateginiams pokyčiams?
- Kaip užtikrinti sėkmingą ir tvarų strategijos įgyvendinimą?
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius
Apie mokymus:
Didžioji dalis organizacijų Lietuvoje neturi aiškios strategijos. O tos, kurios turi – nesugeba jos sėkmingai įgyvendinti. Šį faktą lemia dalies vadovų nuostata, jog strategijos neveiksmingos arba nemokėjimas sistemingai pasirinktą strategiją konvertuoti į komandos narių elgesį. Strateginių įrankių gausa taip pat dažnai sukelia sumaištį strategijos kūrimo procese ir jo nuoseklume. Strateginių pokyčių iniciavimas ir strategijos įgyvendinimas reikalauja reikiamų žinių ir įgūdžių, siekiant užsibrėžtų ambicingų tikslų. Kaip susikurti veiksmingą strategiją, užtikrinančią organizacijos augimą, ir ją sistemingai įgyvendinti?
Mokymuose:
- Ar strategija veiksminga didelio neapibrėžtumo sąlygomis?
- Kaip parengti strategiją atsirenkant tinkamus planavimo įrankius?
- Kaip užtikrinti sėkmingą strategijos įgyvendinimą?
- Kaip inicijuoti ir paruošti organizaciją strateginiams pokyčiams?
- Kaip matuoti strategijos įgyvendinimo sėkmę?
- Kaip užtikrinti, kad strategija atsispindėtų kasdieniuose komandos veiksmuose?
- Kaip užtikrinti reikalingą visos vadovų komandos palaikymą įgyvendinant strategiją?
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.
Registracijos nuoroda ČIA
Lektoriai
Vilius Žemaitis
Organizacijų vystymo, veiklos efektyvumo gerinimo ir planavimo specialistas bei strategas. Vilius turi daugiau nei 20 metų patirtį vedant strategines sesijas, padeda vadovų komandoms susitarti reikšmingais organizacijų vystymo klausimais. Jis konsultuoja ir vadovauja įvairiems projektams valstybiniame ir privačiame sektoriuje, turi mentorystės, pokyčių planavimo ir įgyvendinimo bei procesų tobulinimo organizacijose patirties. Vilius specializuojasi organizacijų strategijos kūrime, jų veiklos efektyvumo didinimo sprendimuose. Taip pat didelį dėmesį skiria inovacijų skatinimui organizacijose, vertybių bei tinkamos vidinės kultūros formavimui.
Lukas Mackevičius
„Change partners“ konsultantas ir partneris, sertifikuotas pokyčių vadybos konsultantas darbui su Prosci® įrankiais. Jis turi daugiau nei 10 metų sėkmingos vadovavimo komandoms ir konsultavimo patirties, dirba su privačiomis ir valstybės įvairaus dydžio organizacijomis, padeda planuoti ir įgyvendinti organizacinius pokyčius įmonės kultūros, verslo modelio, strategijos, investiciniuose ir pelno atstatymo projektuose. Lukas yra įgijęs taikomosios ekonomikos ir finansų magistro laipsnį Kopenhagos verslo mokykloje, papildomai kėlė kvalifikaciją JAV, Didžiojoje Britanijoje, Kanadoje, Australijoje, Danijoje ir Norvegijoje.
Įmonės strategija: procesas, įrankiai ir naujos galimybės
Kas trukdo susikurti veiksmingą strategiją?
Strategijos kūrimo procesas
- Strategijos kūrimo sistemos pasirinkimas
- Strategijos kūrimo proceso etapai ir nuoseklumas
- Lūkesčiai, komandos sudėtis, duomenys, pasiruošimas
- Reikalingi vaidmenys strateginių pokyčių kontekste
Strategijos kūrimo įrankiai ir jų tinkamas panaudojimas
- Norima ambicija: tinkamas organizacijos misijos ir vizijos formulavimas
- Vidinės organizacijos situacijos analizės įrankiai
- Išorinės aplinkos analizės įrankiai
Strategijos kūrimo įrankiai ir jų tinkamas panaudojimas
- Strateginiai pasirinkimai. Galimų pasirinkimų žemėlapis
- Strateginės kryptys ir tikslai
- Strategijos įgyvendinimo progreso kontrolė ir nuolatinis „sveikatos“ vertinimas
- Prosci ® pokyčio trikampis – esminiai sėkmingo strateginio pokyčio pamatai