„PROSCI®“ POKYČIŲ VADYBOS SERTIFIKAVIMO PROGRAMA (atviri mokymai 2023 m. kovo 23-25 d.)
Tai populiariausia pokyčių vadybos programa PASAULYJE, kurią baigė daugiau kaip 85.000 organizacijos pokyčių valdymo ekspertų! Nuo 2020 šį programa tapo prieinama ir Lietuvoje.
Ši 3-dienų (2023 m. kovo mėn. 23-25 d.) intensyvi ir praktinė programa yra skirta suteikti dalyviams naujausių pokyčių vadybos organizacijose žinių ir lavinti realius pokyčio projekto valdymo įgūdžius. Dalyviai ne tik susipažins su naujausiomis PASAULINĖMIS gerosios praktikos metodikomis, bet ir susikurs konkretaus pokyčio, įgyvendinamo (arba planuojamo įgyvendinti) valdymo planą.
Kaina – 2200 Eur Kaina – 2090 Eur ( 2 ir daugiau)
Bilietai paysera bilietų sistemoje čia
Kam skirta ši programa?
„Prosci®“ pokyčių vadybos sertifikavimo programa yra skirta asmenis, kurie atsakingi už pokyčių įgyvendinimą organizacijose. Šios programos dalyviai dažniausiai yra:
- Pokyčių / pažangos / transformacijų vadovai
- Įvairių padalinių vadovai
- Projektų vadovai
- IT projektų vadovai
- IT projektų profesionalai
- Pokyčių projekto komandos nariai
- Pokyčių valdymo praktikai
- Tęstinio ugdymo specialistai
- Žmogiškųjų išteklių verslo partneriai
- Personalo vadovai
- Verslo plėtros vadovai
Programos rezultatai:
Pabaigė šią „Prosci®“ sertifikavimo programą, dalyviai:
- Supras pagrindinius pokyčių vadybos principus
- Supras kaip identifikuoti ir apibrėžti pokytį
- Supras kaip efektyvus pokyčių valdymas pagerina organizacijos rezultatus
- Gebės paaiškinti pokyčių valybos vertę savo vadovams ir kolegoms
- Sukurs pokyčių valdymo plano pagrindines gaires konkrečiai pokyčio iniciatyvai
- Išmoks praktikoje taikyti „Prosci®“ 3-ijų etapų procesą
- Išmoks taikyti „Prosci®“ individualaus pokyčio modelį ADKAR®
- Įgys „Prosci®“ pokyčių valdymo praktiko TARPTAUTINĮ sertifikatą
- Gaus prieigą prie specializuotos „Prosci“ pokyčių valdymo aplikacijos “Proxima”.
- Išmoks taikyti įvairius „Prosci®“ pokyčio valdymo įrankius (pvz., PCT® vertinimas, organizacijos pasiruošimas pokyčiui vertinimas, pokyčio kompleksiškumo vertinimas, sponsorių vertinimo diagrama ir kt.)
- Gaus metinę prieigą prie „Prosci®“ e-įrankių, duomenų bazės, video seminarų, t.t.
- Įgys konkurencinį pranašumą darbo rinkoje
* – visi „Prosci®“ įrankiai e-formate yra anglų kalba.
Programa**
Pirma diena (09.00 – 18.00):
- Susipažinimas ir įvadas
- Pokyčio vadybos pagrindai
- Prosci PCT modelis
- Prosci ADKAR modelis
- Prosci 3 etapų procesas: 1 etapas – pasiruošimas pokyčiui
Antra diena (09.00 – 18.00)
- Pirmos dienos apžvalga
- Prosci 3 etapų procesas: 1 etapas – pasiruošimas pokyčiui
- Prosci 3 etapų procesas: 1 etapas – pokyčio valdymas
- Žinių patikrinimas
Trečia diena (09.00 – 17.00)
- Antros dienos apžvalga
- Prosci 3 etapų procesas: 2 etapas – pokyčio valdymas
- Prosci 3 etapų procesas: 3 etapas – pokyčio išlaikymas
- Dalyvių pristatymai ir aptarimas
- Mokymų įvertinimas ir programos užbaigimas
** – tam, kad dalyviai gautų „Prosci®“ programos sertifikatą jie turi: a) išlaikyti “žinių patikrinimą” 80%, b) nepraleisti daugiau kaip 2 val. mokymų programos, c) paruošti ir pristatyti konkretaus pokyčio valdymo planą (gali būti darbas grupėse, gali būti individualus pristatymas)
Mokymų medžiaga:
Dalyviai per mokymus gaus detalią ir išsamią darbo knygą (anglų kalba), įvairius pokyčio valdymo vertinimo įrankius, „Pokyčių valdymo gerųjų praktikų“ tyrimų santrauką (anglų kalbą), 12 mėn. Prosci® praktiko e-resursų prenumeratą, priėgą prie specializuotos pokyčių projektų valdymo aplikacijos “Proxima”, t.t..
Specifiniai įrankiai, klausimynai, vertinimo anketos išverstos į lietuvių kalbą.
Papildoma informacija:
Į mokymų kainą yra įskaičiuotas maitinimas visų 3 mokymo dienų metu (užkandžiai rytais, pertraukėlių metu ir pietūs). Taip pat dalyviai privalo į mokymus atsivežti kompiuterį arba planšetę, kuris turi WiFi prieigą bei yra suinstaliuota Microsoft Office sistema.
Konsultantas:
Lukas Mackevičius yra „Change Partners“ konsultantas ir partneris, vienintelis sertifikuotas konsultantas Lietuvoje galintis vesti mokymus naudojant Prosci® metodikas. Lukas turi 10+ metų sėkmingos vadovavimo ir konsultavimo patirties, dirbo su daugiau nei 50 privačių ir viešųjų organizacijų, padėjo planuoti ir įgyvendinti organizacinius pokyčius įmonės kultūroje, strategijoje, investiciniuose ir pelno atstatymo projektuose. Įgijo papildomos patirties mokymuose JAV, JK, Kanadoje, Australijoje, Danijoje ir Norvegijoje, įskaitant ir tarptautinę (Prosci, JAV) pokyčių praktiko ir pažengusio konsultanto akreditaciją. Lukas įgijo taikomosios ekonomikos ir finansų magistro laipsnį Kopenhagos verslo mokykloje.