„PROSCI®“ POKYČIŲ VALDYMO SERTIFIKAVIMO PROGRAMA 2021 03 25

„PROSCI®“ POKYČIŲ VALDYMO SERTIFIKAVIMO PROGRAMA

Kas tai per programa?

Tai yra populiariausia pokyčių valdymo programa PASAULYJE, kurią jau baigė daugiau kaip 85.000 organizacijos pokyčių valdymo ekspertų! Nuo 2020 šį programa tapo prieinama ir Lietuvoje, lietuviu kalba.

Ši 3-dienų intensyvi ir praktinių mokymų programa yra skirta suteikti dalyviams naujausių pokyčių valdymo organizacijose žinių ir lavinti praktinius gebėjimus, kaip taikyti konkrečius pokyčio projekto valdymo įrankius. Dalyviai ne tik susipažins su naujausiomis PASAULINĖMIS gerosios praktikos metodikomis, bet ir susikurs konkretaus pokyčio, įgyvendinamo (arba planuojamo įgyvendinti) valdymo planą.

Kam skirta ši programa?

„Prosci®“ pokyčių valdymo sertifikavimo programa yra skirta asmenis, kurie atsakingi už pokyčių įgyvendinimą organizacijose. Šios programos dalyviai dažniausiai yra:

  • Pokyčių / pažangos / transformacijų vadovai
  • Projektų vadovai
  • IT projektų vadovai
  • IT projektų profesionalai
  • Pokyčių projekto komandos nariai
  • Pokyčių valdymo praktikai
  • Tęstinio ugdymo specialistai
  • Žmogiškųjų išteklių verslo partneriai
  • Personalo vadovai
  • Verslo plėtros vadovai

Programos rezultatai:

Pabaigė šią „Prosci®“ sertifikavimo programą, dalyviai:

  • Supras pokyčių ir pokyčių valdymo pagrindus
  • Supras kaip identifikuoti ir apibrėžti pokytį
  • Supras kaip efektyvus pokyčių valdymas pagerina organizacijos rezultatus
  • Gebės paaiškinti pokyčių valdymo vertę savo vadovams ir kolegoms
  • Sukurs pokyčių valdymo plano pagrindines gaires konkrečiai pokyčio iniciatyvai
  • Išmoks taikyti „Prosci®“ 3-ijų etapų proceso pokyčių valdymo metodologiją
  • Išmoks taikyti „Prosci®“ individualaus pokyčio modelį ADKAR®
  • Įgys „Prosci®“ pokyčių valdymo praktiko TARPTAUTINĮ sertifikatą
  • Gaus prieigą prie „Prosci“ pokyčių valdymo įrankių* (daugiau kaip 75 ruošiniai sėkmingam Jūsų pokyčių projektų įgyvendinimui)
  • Išmoks taikyti įvairius „Prosci®“ pokyčio valdymo įrankius (pvz., PCT® vertinimas, poveikio indeksas, organizacijos pasiruošimas pokyčiui vertinimas, pokyčio kompleksiškumo vertinimas, sponsorių vertinimo diagrama ir kt.)
  • Gaus metinę prieigą prie „Prosci®“ e-įrankių, duomenų bazės, video seminarų, t.t.
  • Įgys konkurencinį pranašumą darbo rinkoje

* – visi „Prosci®“ įrankiai e-formate yra anglų kalba.

Programa**

Pirma diena (09.00 – 18.00):

  • Kodėl pokyčių valdymas?
  • Efektyvaus pokyčių valdymo investicijų grąža
  • Prosci ADKAR modelis
  • Septynios pokyčio sąvokos
  • Pasiruošimas pokyčiui: pasirengimo pokyčiui įvertinimas

Antra diena (09.00 – 18.00)

  • Pasiruošimas pokyčiui: komandos struktūros bei sponsorystės įvertinimas
  • Pokyčio valdymas: organizacijai pritaikytų komunikacijos plano ir sponsorystės žemėlapio kūrimas
  • Pokyčių valdymo planų kūrimas

Trečia diena (09.00 – 17.00)

  • Pokyčių valdymo planų pristatymai
  • Pokyčio valdymas: ugdomosios lyderystės, mokymų ir pasipriešinimo valdymo planų kūrimas
  • Pokyčio įtvirtinimas
  • Egzaminas ir programos užbaigimas

** – tam, kad dalyviai gautų „Prosci®“ programos sertifikatą jie turi: a) išlaikyti egzaminą 80%, b) negali praleisti daugiau kaip 2 valandas mokymų programos, c) turi paruošti pokyčio valdymo planą (gali būti darbas grupėse, gali būti individualus pristatymas)

Mokymų medžiaga:

Dalyviai per mokymus gaus detalią ir išsamią darbo knygą (daugiau kaip 160 psl), įvairius pokyčio valdymo vertinimo įrankius, „Pokyčių valdymo gerųjų praktikų“ tyrimų santrauką naujausias leidimas, knygas „Employee‘s Survival Guide to Change“, „Change Management: the people side of Change“, ADKAR: a model for change“. Taip pat, kiekvienas programos dalyvis gaus Vienerių metų Prosci® praktiko e-resursų prenumeratą (bendra mokymo medžiagos vertė apie 1.000 eur).

Papildoma informacija:

Į mokymų kainą yra įskaičiuotas maitinimas visų 3 mokymo dienų metu (užkandžiai rytais, pertraukėlių metu ir pietūs). Taip pat dalyviai privalo į mokymus atsivežti kompiuterį arba planšetę, kuris turi WiFi prieigą bei yra suinstaliuota Microsoft Office sistema.

Konsultantas:

Lukas Mackevičius yra „Change Partners“ konsultantas ir partneris, vienintelis sertifikuotas konsultantas Lietuvoje galintis vesti mokymus naudojant Prosci® metodikas. Lukas turi 10+ metų sėkmingos vadovavimo ir konsultavimo patirties, dirbo su daugiau nei 50 privačių ir viešųjų organizacijų, padėjo planuoti ir įgyvendinti organizacinius pokyčius įmonės kultūroje, strategijoje, investiciniuose ir pelno atstatymo projektuose. Įgijo papildomos patirties mokymuose JAV, JK, Kanadoje, Australijoje, Danijoje ir Norvegijoje, įskaitant ir tarptautinę (Prosci, JAV) pokyčių praktiko ir pažengusio konsultanto akreditaciją. Lukas įgijo taikomosios ekonomikos ir finansų magistro laipsnį Kopenhagos verslo mokykloje.

BILIETĄ ĮSIGYTI ČIA paysera tickets sistemoje 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn