LEAN žaidimas – kaip sukurti didžiausią vertę klientui?

Daugelis organizacijų gali nustebti sužinoję kiek mažai dėmesio mes skiriam tai veiklai, kuri iš tikrųjų sukuria realią vertę klientui. Gana įprasta, kad organizacijos visą kaltę sumeta taip vadinamająm „užimtumui“. Šis reiškinys yra dažnas dėl to, kad ne visada yra visiškai aišku, kas tiksliai turėtų būti padaryta. Lyderystė taip pat linkusi daugiau išlaikyti žmones užimtais nei užtikrinti, kad jie teikia pridėtinę vertę klientams.

LEAN žaidimas padės Jums sutelkti dėmesį į tai, kaip sukurti vertę klientui. Žaidimas yra iš Didžiosios Britanijos, tai įdomus ir gilaus turinio priemonė naudojant LEGO kaladėles.

LEAN žaidimas taip pat gali būti naudojamas ir kultūros vystymo pratimams. Jis padeda suprasti, kiek iš tikrųjų galima padaryti nedarant didelių investicijų, o tiesiog pasinaudojant žmonių idėjomis. Dalyviai gaus praktinės patirties apei tai, kaip daryti įtaką pokyčių valdymo procesui ir kaip padidinti organizacinį efektyvumą.

Lean game 2

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn